Full Hack Patch WordBrain för Ipod Apple

För Ipod Apple WordBrain

 

 

Language English WordBrain cheats

 

Versionsanteckningar - Skärp dina pennor, klar dina bindemedel och packa din bokväska - skolan är tillbaka i session! Få din hjärna att arbeta i full fart igen med några runder med WordBrain !; Genrer - Pussel; språket engelska; meddelanden - Jag har spelat ordborr sedan november 2017. Det är extremt beroendeframkallande när du kommer till de hårdare nivåerna. Och när jag säger hårt, menar jag hårt. Med dessa nivåer får du din hjärna. Så du kanske tänker, "åh. Jag antar att jag borde använda ett tips. ”Du har inte många. Tips är dyra, och jag spenderar inte $ 5 på 15 tips. Det jag Gillar är att varje gång du byter hjärna får du tips. I grund och botten i detta spel börjar du i en snigelhjärna, och det finns ett antal nivåer där inne. När du går framåt får du en sjöjungfruhjärna, enhörning och till och med främmande. Dessa har alla nivåer i dem. Men när du har gått från snigel till groda får du sju eller några tips. Detta underlättar spelet och gör att jag vill jämna ut mer, att veta att mitt hårda arbete kommer att betala sig när jag kommer till hårdare nivåer; MAG Interactive; Tomatometrar - 4,6 av 5; 84162 granskning.

Fullständig hack patch ord hjärna 2. Fullständiga hack patch-hjärnansvar. Fullständig hack patch word brain 3. Fullständigt hack patch ord hjärnfritt. Fullständig hack patch wordbrain 2. Fullständig hack patch-hjärntest.

Fullständig hack-patch-hjärnvideo

Fullständig hack patch ord hjärnvideor. Fullständig hack patch ord hjärnspel.

 

Fullständiga hack patch-hjärnbilder. Fullständig hack patch ord hjärna utan. Fullständig hack patch ord hjärnspel. Fullständig hacklackordhjärntryckbar. Fullständig hack patch hjärncancer. Fullständigt hack patch-hjärnsystem. Fullständig hack patch hjärndiagram.

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0